Tensi Utazási Iroda, Pécs Tel.: +36 72/510-499  |  Tensi katalógus  |  Repülőtéri VIP parkolás

Kedves Látogatónk!

Köszöntjük honlapunkon! Örülünk, hogy érdeklődik konferenciaszervezői tevékenységünk iránt.

Célunk , hogy minden általunk szervezett rendezvény - legyen az akár egy szűk szakmai  találkozó, vagy több ezer fős nemzetközi kongresszus - színesedjen közreműködésünkkel, maradandó élményt kínáljon a résztvevőknek és öregbítse a konferencia szakma hírnevét.

Napjaink impozáns gyorsasággal fejlődő informatikai lehetőségeit az egyes szakterületek hagyományőrző és –teremtő törekvéseivel ötvözve rendezzük kongresszusainkat a kor kihívásainak megfelelően. A precíz, pontos lebonyolítás nálunk CSAK alapfeltétel. Az igazán sikeres rendezvényhez ennél több kell!

Az Önök igényének megfelelően az ország bármely területén- de külföldön is- örömmel szervezzük meg rendezvényüket.

Várjuk érdeklődésüket!

  • Helyszín kiválasztása

    Helyszín kiválasztása

    A megfelelő helyszín időben történő kiválasztása alapvetően meghatározza az egész rendezvény további sorsát. Tudásunk, tapasztalatunk, a helyszínek ismerete segítséget nyújt abban, hogy a szervezendő konferenciának a lehető legmegfelelőbb helyszínt válasszuk ki.

  • Pénzügyi menedzsment

    Pénzügyi menedzsment

    A megrendelővel történő konzultáció alapján reális költségvetést készítünk. Kezeljük a befolyt pénzeket, a pénzügyi helyzet alakulásáról folyamatosan tájékoztatjuk a megrendelőt.
    A teljes szervezés ideje alatt tanácsokat, ötleteket adunk, hogyan menedzseljük a költségeket hatékonyan, hogy a rendezvény egyenlege kedvezően alakuljon. Szolgáltatásaink ezen felül:

    • folyószámlák vezetése
    • költségek előfinanszírozása, amennyiben forrás nem áll rendelkezésre
    • szállítók és alvállalkozók felé kifizetések teljesítése
    • részvételi és egyéb díjak, szállásköltség, kiállítói és szponzori díjak beszedése
    • számlázás résztvevőknek
    • intézményi támogatások kezelése és azok elszámolása (EU, kormányzati és más források, stb.)
    • végleges elszámolás elkészítése és értékelése a szervező bizottság és más testületek felé

  • Szállodai szolgáltatás

    Szállodai szolgáltatás

    A szálláslehetőségek széles skáláját biztosítjuk a résztvevők számára a szezontól függő, reális árakon, a luxustól az alacsonyabb kategóriákig. Ezen belül az alábbi szolgáltatásokat nyújtjuk:

    • szállások csoportos foglalása
    • levelezés és visszaigazolás a résztvevők felé
    • egyedi kérések, igények lehetőség szerinti maximális teljesítése
    • szálláselőlegek beszedése, nyilvántartása
    • szobalisták küldése a  szállodáknak

  • Nyomtatványok elkészíttetése/postázása

    Nyomtatványok elkészíttetése/postázása

    Vállaljuk a konferencia arculatának kialakítását, mind a  nyomtatott anyagok, mind az Internet oldal esetében.  Magas színvonalú nyomdai munkálatokat (körlevelek, plakát, programfüzet, absztrakt kötet, proceedings, jegyek, meghívók, CD) reális áron biztosítjuk, valamint a megadott címlista alapján vállaljuk a küldemények postai továbbítását is.

  • Támogatói csomagok összeállítása

    Támogatói csomagok összeállítása

    A megrendelővel közösen, a kapott lista, illetve saját kapcsolatok alapján a támogatói kör meghatározása. A támogató igények figyelembevételével a csomagok összeállítása, a támogatókkal - összejövetel keretében - a rendezvény és a megjelenési lehetőségek megismertetése. A tárgyalásokat követően vállaljuk a támogatókkal/kiállítókkal történő szerződéskötések operatív lebonyolítását, kiállítói jelentkezési lapok összeállítását, kezelését, visszaigazolását, egyéni igények megvalósítását.

    • Folyamatos kapcsolattartás, levelezés a támogatókkal
    • Információs anyagok, tájékoztatók, katalógusok, alaprajzok készítése, terjesztése
    • Beérkező igények nyilvántartása, koordinálása
    • Kiállítás hely-, bútor-,  szőnyeg-,  energia- és egyéb igényeinek kielégítése, alvállalkozók bevonásával

  • Kiállítás lebonyolítása

    Kiállítás lebonyolítása

    Tekintettel arra, hogy a kongresszusokat és konferenciákat napjainkban sokszor kísérik kiállítások, termékbemutatók felkészültünk ennek kezelésére is.
    Vállaljuk a kiállítókkal való folyamatos kapcsolattartást, információs anyagok, tájékoztatók, katalógusok készítését, terjesztését. Az egyes igények és a helyszíni adottságok ismeretében vállaljuk a standbeosztás elkészítését, biztosítjuk a technikai feltételeket. Felelősséggel vállaljuk a kiállítás pénzügyi részének lebonyolítását is.

  • Transzferek

    Transzferek

    A résztvevők minden irányú transzferigényét ki tudjuk elégíteni, akár busszal, akár személygépkocsival, mint például:

    • reptér - helyszín - reptér transzfer,
    • helyszínek közötti transzfer (több konferencia helyszín esetén)
    • szállodák közötti, vagy kulturális program esetén szállodákhoz való transzfer

  • Kulturális programok

    Kulturális programok

    Személyre szabott, a megrendelő igényei, a rendezvény/konferencia jellegéhez igazodó programokat szervezünk a résztvevőknek és kísérőiknek Budapesten és vidéken egyaránt.
    Széles körű programlehetőségek közül választhatnak megrendelőink, a szokásos városnézés, borkóstolás programoktól egészen a különleges „kalandprogramokig”.

    A közös társasági programok előkészítése, szervezése során a megrendelő igényeinek figyelembevételével igyekszünk mindig innovatív ötleteket, különleges helyszíneken megvalósítani, hogy a résztvevők felejthetetlen élményekkel távozzanak. A berendezés, a dekoráció-kivitelezés, a fény- és hangtechnika, a kulturális, zenei, és szórakoztató műsorszámok, illetve az étel- és italsorok a rendezvény/program jellegének megfelelően kerülnek kialakításra.

  • Absztraktok, Proceedingsek  kezelése

    Absztraktok, Proceedingsek kezelése

    Az előadások bejelentése és kezelése az online regisztrációs szolgáltatásunk részeként valósul meg. Ennek segítségével lehetőség van az absztraktok, proceedingsek  kényelmes, folyamatos begyűjtésére, visszaigazolások küldésére, levelezések intézésére, hozzáférést biztosítva a bizottsági tagok és a bírálók részére.

  • Regisztrációs ügyintézés

    Regisztrációs ügyintézés

    A résztvevők a hagyományos nyomtatott forma helyett online módon regisztrálhatnak a konferenciára.

    Az online rendszer lehetővé teszi a regisztrációt

    • a megadott részvételi díj kategóriát kiválasztva magára a konferenciára
    • foglalhatnak túrákra, kulturális programokra, jelölhetik étkezési igényeiket
    • regisztrálhatják kísérőiket, számukra is foglalhatnak programokat, túrákat
    • megadott kategóriák szerint különböző szállodákban foglalhatnak helyet
    • amennyiben kívánják, kártyás fizetést intézhetnek


    Regisztrációs szolgáltatásunk kiterjed a jelentkezések fogadására, a teljes pénzügyi tranzakciók kezelésére, számlázásra, a konferencia táskák, kitűzők elkészítésére, túrák és kulturális programok meghívóinak előkészítésére és azok kiosztására, valamint a teljes körű helyszíni regisztráció ügyintézésére.
    Természetesen vállaljuk a résztvevőkkel való levelezést és kapcsolattartást, válaszolunk kérdéseikre, kezeljük a konferenciával kapcsolatos problémáikat, mindezt főként e-mailen keresztül.

  • Helyszíni szolgáltatások

    Helyszíni szolgáltatások

    • konferencia termek, és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások menedzselése
    • audiovizuális és egyéb beszállítók felügyelete
    • igény esetén E-mail és Internet kapcsolat biztosítása külön terminál szobában
    • vendéglátó szolgáltatások ügyintézése
    • kiállítás és kapcsolódó feladatainak koordinálása
    • résztvevők regisztrálása, információs pult üzemeltetése
    • regisztrációs és konferencia anyagok szétosztása
    • táblák felállítása poszter prezentációk és információcsere számára
    • segítségnyújtás az előadók számára
    • dekoráció, probléma megoldás, ügyintézések

  • 1

Aktuális konferenciáink

SHIOL 2016. évi Kongresszusa

2016. április 7-9.

Hotel Azúr - Siófok

 

WCCI 17th World Conference on Education

2016. július 10-15.

Danubius Hotel Flamenco, Budapest

 

Endoszkópos Asszisztensi és Műtősnői Továbbképzés

 2016. 08. 26. – 2016. 08. 27.

 Hotel Azúr  – Siófok

 

5th Central European Conference on Non-invasive Cardiovascular Imaging

2016. szeptember 20-23.

MTA Díszterem, Budapest

 

MRE DDRSZ

2016. október 21.

Zselicvölgy/Hajmás

 

MRE Ifjúsági Fórum

2016. december 2-3.

Hotel Aquarell - Cegléd